پی در آر درب ترکیده لکسوسNX300|یک کار باور نکردنی

پی دی آر لکسوس پی در آر درب لکسوس

پی دی آر درب لکسوسNX300

در این قسمت ویدیویی مربوط به پی دی آر درب لکسوس NX300 در مجموعه هیولا آلمان برای شما قرار داده ایم. امیدواریم که لذت ببرید.

 

رفع خط و خش بدون نیاز به رنگ (PDR) یک تکنیک است که برای حذف خط و خش‌های کوچک و لکه‌هایی از بدنه خودرو بدون نیاز به رنگ‌آمیزی استفاده می‌شود. در حالی که امکان انجام PDR بر روی یک لکسوس یا هر خودروی دیگری وجود دارد، مهم است توجه داشته باشیم که این کار نیاز به ابزارها و مهارت‌های ویژه دارد. در ادامه، یک مرور کلی از این فرآیند ارائه شده است:

  • 1.ارزیابی: با ارزیابی خط، تصمیم بگیرید که آیا آن برای PDR مناسب است یا خیر. خطوط کوچک، معمولاً آن‌هایی که آسیبی به رنگ نمی رسانند ویا خطوط تاشو هستند، نامزد مناسبی هستند.
  • 2.اعمال فشار: با اعمال فشار به شکل کنترل شده به طور تدریجی مناطق آسیب دیده را به شکل اصلی‌اش باز گردانید.
  • 3.بررسی پیشرفت: پیشرفت تعمیرات را به طور مداوم از طریق بیرون خودرو بررسی کنید.مهم است که به آرامی و با دقت کار کرده و ازایجاد آسیب جدید به رنگ یا پنل‌های اطراف جلوگیری شود.
  • 4ابزارهای پیشرفته: پس ازدرست کردن قسمت های آسیب دیده اصلی،ممکن است ابزارهایی با دقت بیشتر برای اصلاح شکل و اطمینان از یک کار بی نقص استفاده شود.
  • 5.بررسی نهایی: پس از انجام تعمیرات، منطقه را به طور دقیق بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که فرورفتگی ها به طور کامل حذف شده است و هیچ آسیبی به رنگ وارد نشده است.

برای انجام بهترین نتایج، بهتراست پی در آر توسط کادر آموزش دیده و مجهز به ابزار و تجهیزات مناسب انجام شود.

اگر با تکنیک‌های پی در آر آشنا نیستید، توصیه می‌شود از کارگاه یا تکنسین معتبری دراین زمینه کمک بگیرید. نمایندگی ژرمن مانستر مجهز به پیشرفته ترین و آپدیت ترین تجهیزات پی در آر در سطح تهران می باشد. لطفا قبل ازمراجعه به مجموعه با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *