تست و بررسی تخصصی پورشه باکستر ۲۰۱۲

قطعات پورشه در گیلان

ویژگی های عمومی پورشه باکستر  

در این محتوا تلاش می شود به صورت کامل به تست و بررسی پورشه باکستر در نمایندگی تعمیرات پورشه هیولا آلمان  پرداخته شود با ما یک هیولایی باشید ! ( میتوانید این مقاله را به صورت ویدیویی از لینک زیر مشاهده کنید و لازم به ذکر است این مقاله در طول زمان تکمیل می شود و نکات بیشتری به آن اضافه می شود پس بعد از مشاهده ویدیو محتوا متنی را نیز مطالعه فرمایید – تشکر )

از زمان معرفی باکستر در سال ۱۹۹۷، این ماشین یکی از بهترین گزینه ها در بین ماشین های کروک بوده. این ماشین دارای یک موتور ۶ سیلندر که در وسط ماشین تعبیه شده می باشد .(برخلاف پورشه ۹۱۱ که موتور آن در عقب ماشین تعبیه شده بود)، به همین سبب شاسی های این ماشین به طرز شگفت آوری در تعادل هستند.

برای این ماشین مدل های مختلفی مانند نسخه اسپایدر و بلک  به همراه  دو موتور مختلف ارائه می شود.

همانطور که انتظار می رفت این ماشین شامل یک کاکپیت پیشرفته (قسمت سرنشین ها) ساخته شده از بهترین مواد اولیه و آپشن های گوناگون می باشد، قیمت نهایی این ماشین باعث فکر کردن به گزینه های دیگر می شود و رقبایی نظیر بی ام و z4 و… رقیب آن می باشد ولی این خودرو یک سر و گردن از سایر رقبای آن بهتر است ، علاوه بر این ، ماشین هایی که به سبک باکستر ساخته می شوند نیازمند تغییراتی برای بهبود عملکرد هستند. فضای قسمت حمل بار محدود است، برای مسافران قد بلند، سقف به نسبت کوتاهی دارند,همچنین در سرعت های بالا مقداری باد به داخل ماشین نفوذ میکند که بخشی از معایب این خودرو دوست داشتنی است .

عملکرد پورشه باکستر 

یک پورشه باکستر مدل پایه دارای یک موتور ۲.۹ لیتری ، ۶سیلندر (فلت-۶) که ۲۵۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۱۴ پوند-فیت تولید میکند. مانند هر پورشه دیگری، این ماشین دارای چرخ های عقب پیشران و گیربکس ۶ سرعته میباشد.

مدل های اپشنال شامل  گیربکس ۷ سرعته با دو کلاچ می باشند  که به پی دی کی معروف هستند.

طبق اعلان شرکت پورشه، این ماشین از سرعت ۰ تا ۹۶.۵ کیلومتر بر ساعت را در ۵.۵ ثانیه طی میکند. 

پورشه باکستر مدل اسپرت دارای موتور ۳.۴ لیتری میباشد که ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۶ پوند-فیت تولید میکند، که طبق اعلان پورشه از ۰ تا ۹۶.۵ کیلومتر بر ساعت را در ۵ ثانیه طی میکند. مصرف سوخت در همه ی مدل ها از جمله مدل باکستر  پایه و پی دی کی تقریبا برابر است.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *