نکات نصب جلوبندی,طبق,موج گیر,سیبک فرمان , لاستیک چاکدار و کمک پورشه کاین

نصب طبق پورشه کاین نصب موج گیر پورشه کاین قیمت سیبک فرمان پورشه کاین خرید و نصب لاستیک چاکدار پورشه کاین نصب و تغمیر جلوبندی پورشه کاین

راهنمای جامع نصب و تنظیم جلوبندی بر روی پورشه کاین اس: افزایش ایمنی سیستم تعلیق و افزایش نرمی خودرو

نصب جلوبندی یکی از وظایف مهم در نگهداری و بهبود عملکرد خودروها است. در این مطلب، به نحوه نصب جلوبندی بر روی پورشه کاین می‌پردازیم. این راهنما به شما کمک می‌کند تا این عملیات را به صورت صحیح و موثر انجام دهید و لازم به ذکر است در انتها حتما باید سیستم تنظیم ارتفاع ماشین با دستگاه کالیبره شود چون اگر این کار به درستی انجام نشود با ارور psm یا اسیب به کمک ها ( ایجاد نشتی درون بالن ها ) مواجه می شویم .

1.ابزار و تجهیزات مورد نیاز 

1.1جلوبندی جدید: پورشه کاین اس یکی از سنگین ترین موتور های دنیا را در دل خودش دارد به همین دلیل باید حتماً از قطعات اصلی و با کیفیت برتر استفاده کنید تا بعد از چند ماه نخواهید دوباره هزینه جلوبندی بدهید ( جلوبندی اصلی چند سال به شما کار میدهد ولی قطعات بیکفیت بعد از چند ماه استفاده بوش هاشون ترک برمیدارد و معیوب می شوند ) .

1.2ابزارهای مورد نیاز: دسته گیره، مفتول، اچار بکس ، گیره، دستگیره گوشتی و ابزارهای پایه‌ای دیگر.

2.مراحل گام به گام نصب جلوبندی

قبل از شروع کار بهتر است ویدیو زیر را مشاهده کنید

 

 

2.1 ایمنی اولیه 

2.2 مطمئن شوید که خودرو خاموش است و کلید از ماشین خارج شده است و کمک ها رو حالت جک مود قرار داده شود .

2.3 از ابزارهای ایمنی مانند دستکش و عینک حفاظتی استفاده کنید.

3.باز کردن کاپوت پورشه کاین اس 

3.1 کاپوت خودرو را باز کنید و به دنبال مکان‌های اتصالات جلوبندی بگردید .

4.پاک کردن منطقه نصب

4.1 قبل از شروع هر گونه کار، منطقه نصب را با یک پارچه تمیز کنید تا از هر گونه ذرات و چربی پاک شود.

5.جدا کردن جلوبندی قدیمی

5.1 جلوبندی قدیمی باز شود ( لازم به ذکر است برای کار اصولی بهتر است کل جلوبندی با رام از زیر خودرو خارج شود ) 

6.نصب جلوبندی جدید پورشه کاین اس و تعویض بالن پورشه کاین اس 

 جلوبندی جدید را با دقت به جای قبلی قرار دهید و پیچ‌ها را بدون تنظیم فشار اولیه بچسبانید و سپس با استفاده از گیره و یا دستگیره گوشتی، آنها را بسیار محکم نصب کنید در این پورشه کاین اس ما یکی از کمک ها با مشکل نشتی روبرو بود که کمک بعد از باز شدن بالنش تعویض شود و مشکل نشتی و خوابیدن کمک های یک سمت خودرو رفع شد . 

8. بررسی و تست

پس از نصب، چک کنید که جلوبندی به درستی نصب شده و و گاز ازت کمک ها را تزریق کنید و تمام پیچ ها سفت هستند و همچنین به دستگاه پیویس 3 کمک های خودرو را کالیبره کنید .

نکات پایانی

-در هر مرحله از نصب، دقت به یکپارچگی اتصالات و جزئیات بسیار حیاتی است.

-اگر با مشکلی در هنگام نصب مواجه شدید، بهتر است به نمایندگی رسمی پورشه هیولا آلمان مراجعه کنید زیرا کوچکترین خطایی باعث بروز خسارات جبران ناپذیری می شود 

-هنگام خرید جلوبندی جدید، از نمایندگی های معتبر و قطعات اصلی استفاده کنید که در این مورد هم میتوانید با کارشناسان فروش نمایندگی پورشه ژرمن مانستر مشورت کنید.

با انجام این مراحل، شما می‌توانید جلوبندی پورشه کاین اس خود را با موفقیت نصب کنید .

 نمایندگی پورشه ژرمن مانستر خدمتی شامل نصب طبقوج گیر,سیبک فرمان , لاستیک چاکدار و بالن پورشه کاین را با بالاترین کیفیت و ضمانت برای شما انجام خواهد داد.

کلمات مهم مرتبط با متن

فروش موج گیر پورشه کاین -فروش طبق پورشه کاین-خرید و نصب لاستیک چاکدار پورشه کاین-نصب و تعمیر جلوبندی پورشه کاین-نصب کمک برای پورشه کاین – فروش بالن پورشه کاین – فروش کمک پورشه کاین – فروش کمک برقی پورشه کاین – خرید میل موج گیر پورشه کاین

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *